اخبار

روز دانشجو 1402/9/19

روز دانشجو 1402/9/19

روز شانزدهم آذرماه به دلیل گرامیداشت یاد شهدای دانشگاه، روز دانشجو نامیده شده است. در این میان، باید دانشجو را شناخت، به توانایی هایش پی برد و زمینه های اثرگذاری وی را در جامعه آماده کرد. دانشجو، جوان طالب دانش است که آینده در دست اوست؛ کسی که متعلق به آینده است و آینده نیز متعلق به اوست. چنین فردی با داشتن توانایی و نیروی جوانی، و نیز با پشتوانه علمی و کوله باری از علوم و فنون متنوع، می تواند برای اداره آگاهانه و برنامه ریزی شده جامعه تصمیم بگیرد. بدیهی است جامعه ای که در آن، علم و فهم و محاسبه دقیق مورد توجه باشد، جامعه ای شکوفا و پیشرو خواهد بود. رهبر معظم انقلاب همواره تأکید دارند که دانشجویان به عنوان افسران خط مقدم جبهه فرهنگی و جنگ نرم باید با هوشیاری و بصیرت، توطئه‌های دشمنان را درک کرده و آنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام بگذارند.

 به مناسبت روز دانشجو در تاریخ 1402/9/19 جهت بزرگداشت مقام و جایگاه والای دانشجویان، مراسمی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب با حضور جناب آقای دکتر خدایی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان، جناب آقای عزتی زاده رئیس محترم مجتمع آموزشی عالی سلامت، کارکنان شبکه بهداشت و دانشجویان رشته های پرستاری، اتاق عمل و هوشبری برگزار گردید.

در این مراسم علاوه بر ایراد سخنانی در خصوص اهمیت و جایگاه دانشجویان و نقش سازنده آنان در پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی توسط مدیر محترم شبکه و رئیس محترم مجتمع، از دانشجویان حاضر در مراسم نیز دعوت به صحبت در خصوص مسائل مربوط به مجتمع و خوابگاه ها و امور دانشجویان گردید.

 حضور مهمانان افتخاری وزارت متبوع (جناب آقایان دکتر بهاری و دکتر رضایی) و همچنین خانم احمدی از واحد مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی به این مراسم صمیمیت و فضای خاصی بخشید.

در پایان نیز به تمامی دانشجویان با لوح تقدیر و از دانشجویان برتر با اهداء جوایزی به رسم یادبود قدردانی گردید.

برای دیدن عکسها کلیک نمایید

۱۷ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵

نظرات بازدیدکنندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید